Jak zvýšit zaměření lidí na skutečné priority

2. 11. 2015
Jak zvýšit zaměření lidí na skutečné priority

Podívejte se na videa ze společností Microsoft a Halton, kterým se podařilo zvýšit produktivitu zaměstnanců a vytvořit takovou firemní kulturu, kde se všichni zaměřují na to, co je skutečně důležité.

Společnost Microsoft (pobočka ve Švédsku) i mezinárodní společnost Halton implementovaly do svých interních procesů a aktivit praktické nástroje a postupy z programu 5 rozhodnutí pro výjimečnou produktivitu a dosáhly měřitelných výsledků.

Víte, že lidé v organizacích věnují více než 40 % svého času činnostem, které nejsou důležité? (mezinárodní průzkum FranklinCovey)

Co by se změnilo, kdybyste jen 10 % času a energie, které věnujete méně důležitým a nedůležitým věcem, investovali do činností vedoucích k naplnění vašich cílů?

Video případové studie z pobočky společnosti Microsoft

Video případové studie ze společnosti Halton

 

Další případové studie